Пошуковий запит: (<.>A=Переяславська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Переяславська С. О. Застосування дистанційних технологій при підготовці майбутніх учителів інформатики на прикладі курсу "Бази даних та інформаційні системи” [Електронний ресурс] / С. О. Переяславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(1)__15
|
2. |
Переяславська С. О. Підходи до організації курсового проектування з дисципліни "бази даних та інформаційні системи" [Електронний ресурс] / С. О. Переяславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_15
|
3. |
Переяславська С. О. Особливості подання дидактичного матеріалу в мультимедійних засобах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / С. О. Переяславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(2). - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(2)__9 Розглянуто особливості надання дидактичного матеріалу в мультимедійних засобах дистанційного навчання, що застосовуються в організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів інформатики.
|
4. |
Смагіна О. О. Обґрунтування системи забезпечення науково-педагогічної діяльності університетської кафедри засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Смагіна, С. О. Переяславська // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_8
|
5. |
Смагіна О. О. Інформаційна система підтримки контролю та управління розрахунком наукового та навчально-методичного рейтингу викладачів кафедри університету [Електронний ресурс] / О. О. Смагіна, С. О. Переяславська, В. М. Жукова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 311-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_62 Розглянуто особливості розробки автоматизованої системи заповнення наукового та навчально-методичного рейтингу викладачів кафедри університету, яка надає можливість в автоматичному режимі підраховувати кількість балів кожного викладача, виставляти оцінку діяльності викладача за результатами опитування студентів і заносити отриманий бал до відповідного поля у навчально-методичному рейтингу; редагувати заповнені показники рейтингу викладачів кафедри та переглядати актуальну інформацію щодо місця кожного співробітника у рейтингу та суми його балів. Серед користувачів системи виділено адміністратора (завідувача кафедри), менеджера (викладача чи співробітника кафедри, якого призначив завідувач кафедри), викладачів і студентів, кожен із зазначених типів користувачів після авторизації має різні права. Автоматизована система надає змогу викладачу заповнювати свій рейтинг через сайт кафедри поступово протягом року та його сума балів і місце у рейтингу буде постійно оновлюватися в автоматичному режимі. Після закінчення календарного року рейтинги не можна редагувати, проте їх можна переглядати, а новий період (календарний рік) додається автоматично. Описано особливості проведення опитування студентів з приводу оцінки діяльності викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій, а саме сайту кафедри університету, та занесення результатів он-лайн опитування до показників навчально-методичного рейтингу викладачів. Сума балів автоматично перераховується у десятибальну шкалу та постійно змінюється протягом року після чергового заповнення анкети студентами та магістрантами. Показано, що сайт кафедри використовується як комунікативний ресурс, і за рахунок запропонованої автоматизованої системи забезпечується прозорість побудови рейтингів, викладач одразу ж після заповнення рейтингу бачить своє місце серед інших викладачів кафедри, а завідувачу кафедри доступна інформація про кожного викладача за відповідними рейтингами. Доведено, що представлення рейтингу у відкритому доступі іншим викладачам сприяє активізації наукової та навчально-методичної роботи на кафедрі.
|
6. |
Переяславська С. О. Організація самостійної роботи студентів під час викладання курсу "Бази даних та інформаційні системи" [Електронний ресурс] / С. О. Переяславська. // Науковий вісник Донбасу. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2014_3_6
|
7. |
Смагіна О. О. Педагогічні можливості та специфіка застосування інформаційно-комунікаційних технологій в науково-педагогічній діяльності кафедри університету [Електронний ресурс] / О. О. Смагіна, С. О. Переяславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 1(1). - С. 265-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_1(1)__30
|
8. |
Переяславська С. Гейміфікація як сучасний напрям вітчизняної освіти [Електронний ресурс] / С. Переяславська, О. Смагіна // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 250-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
9. |
Переяславська С. О. Інтерактивні підходи до дистанційного навчання студентів інженерних спеціальностей галузі "Інформаційні технології" [Електронний ресурс] / С. О. Переяславська, О. О. Смагіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 274-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__39
|